Vraag(V) & Antwoord(A)

V: Ik heb een nieuw account aangemaakt, maar geen bevestigingsmail gekregen voor het activeren van mijn account?
A: Check eerst of dat de bevestigingsmail niet per ongeluk in uw SPAM folder is terecht gekomen, als dit niet het geval is heeft u waarschijnlijk per ongeluk een foutief email adres ingevoerd bij het aanmaken van het nieuwe account. Probeer dan opnieuw een account aan te maken met wel het juiste email adres. 

V: Ik heb een nieuw account aangemaakt, maar kan niet inloggen?
A: U krijgt na het aanmaken van een nieuw account eerst een bevestigingsmail toegestuurd met een activerlingslink voor het nieuwe account. U dient eerst te klikken op deze activeringslink alvorens u ook daadwerkelijk kunt inloggen. 

V: Ik heb geen Referentiecode, wat nu?
A: U heeft een Referentiecode nodig om u te kunnen aanmelden, een Referentiecode kan alleen worden verstrekt door een bij ons bekende intermediair. Hulpverleners kunnen zich bij ons aanmelden als intermediair. 

V: Ik heb mijn gegevens ingevuld, maar geen ontvangstmail gekregen?
A: Dat klopt, er wordt ook GEEN ontvangstmail verstuurd. De gegevens worden direct vastgelegd in onze database. Als je weer inlogt kun je je eigen gegevens bekijken en eventueel weer aanpassen. Op deze manier kun je controleren of je gegevens goed in de database staan.

V: Zijn mijn gegevens goed aangekomen?
A: De gegevens worden direct vastgelegd in onze database. Als je weer inlogt kun je je eigen gegevens bekijken en eventueel weer aanpassen. Op deze manier kun je ook controleren of je gegevens goed in de database staan.

V: Ik heb mij zelf als intermediair aangemeld, wanneer ontvang ik mijn Referentiecode?
A: Binnen 3 weken na uw registratie ontvangt u van ons bericht of wij u wel of niet als intermediair kunnen inschrijven. Bij een positieve inschrijving ontvangt u dan ook uw Referentiecode.

V: Ik heb een email gestuurd, maar geen antwoord gekregen?
A: Helaas kunnen wij niet via de mail ingaan op hulpverzoeken of om uitleg waarom iemand niet in aanmerking is gekomen voor een cadeau van LINDA.foundation. 

V: Voor welke datum moet een gezin zich aangemeld hebben?
A: Gezinnen kunnen zich het gehele jaar door aanmelden, in het najaar doen wij de toekenningen en voor eind november krijgen de gezinnen die in aanmerking komen bericht van ons. 

V: Wanneer krijg ik bericht of ik aanmerking kom voor een cadeau van LINDA.foundation?
A: Als je in aanmerking komt ontvang je hier voor eind november bericht over.

V: Ik heb me aangemeld maar niets ontvangen?
A: Als je niet in aanmerking komt, krijg je van ons geen bericht. Helaas kunnen wij ook niet ingaan op verzoeken om meer informatie te geven over waarom je niets hebt ontvangen, dit omdat er veel verschillende redenen voor zijn. 

V: Ik heb al een keer een cadeau ontvangen, kan ik nogmaals een cadeau krijgen?
A: Nee, het cadeau is éénmalig.

V: Mag iedereen zich aanmelden?
A: Nee, alleen gezinnen met kinderen onder de 18 die het financieel moeilijk hebben.

V: Wat doen jullie met alle ingevulde gegevens?
A: Wij gebruiken deze uitsluitend om te toetsen of een gezin in aanmerking komt. Wij checken een aantal gegevens (NAW gegegens, aantal kinderen, woonsituatie kinderen) bij de hulpverlener die het gezin heeft voorgedragen en eventueel bij een hulpverlener die het gezin bij haar registratie zelf heeft ingevuld. 

Nooit zullen wij persoonlijke gegevens overdragen aan een derde.

Wij gebruiken de ingevulde gegevens om statistieken te maken. Maar deze gegevens zijn altijd anoniem. Een voorbeeld: van de 20.000 gezinnen die zich hebben gemeld, heeft 40% drie of meer kinderen.